For å starte lading på din lader må du aktivere brukeren din i den nye appen. Dette gjelder også dersom du har ladebrikke fra Charge365. Husk å noter deg hvilken lader-ID du har på din lader.
Hvordan tar jeg i bruk den nye Charge365-appen?
Hvis du allerede var registrert i det gamle systemet, oppretter Charge365 brukeren for deg og legger inn nødvendig informasjon.
Alt du trenger å gjøre er:
- Last ned den nye appen som heter Charge365 by Wattif.
- Tilgjengelig for både iPhone og Android.
- Tilbakestill passord.
- Velg Glemt passord? i appen.
- Skriv inn den samme e-postadressen du brukte i den gamle løsningen, og trykk Nullstill passord.
- Opprett et nytt passord.
- Åpne e-posten fra Charge365 og trykk på Nullstill passord-knappen.
- Skriv inn e-postadressen din og et valgfritt passord, og trykk deretter Tilbakestill passord.
- Logg inn i appen.
- Neste gang du åpner appen, bruker du e-postadressen din og det nye passordet du opprettet.
Viktig: Dersom du IKKE får opp din lader når du skriver inn din lader-ID betyr det at styret må gi deg tilganger på nytt. Henvend deg til styret slik at de får sjekket at du har tilganger og at de eventuelt får gitt dette til deg.
For nye brukere:
- Hvis du er en ny bruker, finner du mer informasjon om hvordan du registrerer deg her: https://charge365support.zendesk.com/hc/no/articles/20429445315986-Hvordan-registrerer-jeg-meg-som-bruker-i-appen
Hva hvis jeg nettopp ble lagt til i den gamle appen?
- Hvis du nylig er lagt til i den gamle appen, kan det hende du må registrere deg på nytt i den nye løsningen:
- Forsøk først å tilbakestille passord som beskrevet over.
- Hvis dette ikke fungerer, må du registrere deg på nytt i appen.
- Be styret om å legge deg til ladestasjonen din på nytt.
- Husk at du også må legge inn betalingskort og eventuell ladebrikke på nytt.
Ta kontakt med styret eller Charge365-support om du trenger hjelp!
Charge365 kan nås på support@charge365 eller telefon 930 95 365.