TV / Internett

Jeg kommer ikke på nett?

Sjekke driftsmeldinger?

Problemer med TV-signaler?

Har du problemer med TV og/eller Internett ta kontakt med Telenor på tlf 915 09 000, eller via linken HER. 

Slik utnytter du TV- og bredbåndsabonnementet ditt
Merk! Dersom du er nyinnflyttet beboer må du først kontakte kundeservice på tlf. 915 09000, slik at vi får registrert deg i våre systemer.
https://www.telenor.no/tv/inkluderte-tjenester/

TV og internett for beboerne

Borettslaget har inngikken ny 3-årig avtale med Telenor i 2023 for levering av TV og internett. Vi har valgt en pakke som heter Frihet M, og den vil gi nettopp mer frihet. Hver enkelt andel kan velge mer internett, mer TV eller litt av begge, uavhengig av hva naboen velger. 

Les mer her:
TV med valgfritt innhold – Telenor

Alle andeler har fått tilsendt en ny router for trådløs internett i posten. Er du usikker på montering av denne, finner du informasjon her:  Telenor WiFi.

Hvis du vil ha TV i flere rom fins det flere muligheter for å få til det.
* Ekstra dekoder – fås kjøpt hos Telenor
* Apple TV / Smart-TV – logg inn via T-We appen

I hver andel tilhører én dekoder for T-We og en router for trådløst internett. Disse skal følge leiligheten ved salg.

Fordeling mellom TV og internett.

Enkelte har behov for et dokument som omhandler fordeling mellom TV og internett.
Dette til bruk når man for eksempel får dekt kun internett av arbeidsgiver.

Send en e-post til adressen under, og husk å signer med ditt navn. Du vil da motta en e-post med vedlegg fra Telenor i løpet av 1-2 virkedager.
81555520@telenor.no